tisdag 10 februari 2009

Hilda

I höstas gjorde vi iordning ett rum åt minsta tjejen.
För er som vet var det ju i detta rum som butiken låg innan, nu har Hilda fått tillbaka det :-D
Iaf så blev det nya tapeter och så in med hennes saker och möbler. Sen har det inte hänt så mycket mer, jag vill ju göra det lite gulligt med tavlor och fina saker...
Ska försöka att måla hennes lilla bord och stolar från IKEA som just nu är obehandlade, vita med något på ...
I dagarna har jag iaf gjort en slags namnskylt, eller vad man ska kalla det, hade tänkt att ha den på hennes dörr men jag tror nog den ska få vara på väggen i rummet istället.
Nöjd blev jag iaf :-)


Ha det så bra nu!
/A

2 kommentarer:

http://lottafruh.blogg.se sa...

Titta vad gulligt det blev! Så roligt att jag kom precis till butiken när du skapade denna fina namnskylt och nu fö se det i kart skick! Kanonsöta papper och fina detaljer, wow!
KRAM,
Lotta/ FruH

Emma sa...

Jätte snyggt!!!

Såg på reprint hemsida papprena med ugglorna på, jätte härliga!
Även de som hette P340-343 var snygga!

Nä nu är det dax för sängen....