onsdag 25 februari 2009

Ett kort!

Har gjort ett födelsedagskort till lilla Hilda som fyller 2 år på lördag.
Har använt de nya helt underbara papperen från Inkido - ljuvliga! Jag har blivit inspirerad och ja man kan nog säga att jag verkligen liftat ett kort gjort av Ingela/Astra där hon använt samma papper och jag tyckte det va sååå fint!
Den lilla kalendern har jag skrivit ut själv och den är från Mirabylls blogg, tack för det! Grattisskylten är samma som kalendern fast jag skrev dit grattis istället :-)
Jag är mycket nöjd med kortet, haha!

Detaljbild på den söta lilla clearfjärilen från Heidi Swapp som finns i butiken ja som allt annat material på kortet med såklart :-) (dock ej den ljusrosa och bruna blomman)


Hej, hopp!
/A

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh så fint det blev.....

Anonym sa...

Hej!

Vilket fint kort du gjort till den blivande stora damen :-)!!!
Kul att du gillade mitt kort och hittade inspiration i det.

Du har jättemycket fint i din blogg!

Tack för att du länkade till mig!

Ha en härlig dag och jag hoppas ni får ett roligt kalas på lördag!

Ingela

Teamjes sa...

Vilket underbart kort :)

Karin sa...

Jättefint kort med massa fina detaljer !=) Supersnyggt!

NB sa...

Vilket vackert kort - gillade verkligen den lilla fjärilen!

Nelle sa...

Pappren ÄR verkligen helt underbara *vill ha*