måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!

I söndags firade vi alla hjärtans dag! Gjorde ni?
Firade och firade, sambon hade köpt fina presenter till oss och god tårta =)
Tyvärr så var jag ju sjuk veckan innan så jag hade inte orkat att göra några egna alla hjärtans presenter utan det fick sambon stå för i år.

Här en bild på den jättegoda tårtan han köpt till oss ( ja jag tog en liten bit fast jag inte ska =) )

Denna fina present fick jag. En söt liten värmeljusstake i form av ett hjärta. Med i paketet fanns även ett svart hjärta med texten Lycka.


Så söt nalle och ett kort fick sambon och jag av våra två stora tjejer. De hade varit nere på vår lilla kiosk och handlat presenter till hela familjen. Kärlek! <3


Barnen fick varsin trisslott och ett chokladhjärta av oss. Tyvärr var det ingen vinst på någon av de 4 lotterna...
Kanske likabra, hade väl blivit livat annars =)


Hoppas ni hade en mysig dag.
Kram på er!

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Nu börjar det bli dags med lite uppdateringar här i bloggen, kanske blir det lite semesterbilder och annat framöver?!
kram Annika

Idas Höns sa...

Hej du...tack! Kan inte fatta att jag bara glömmer bort det där märket hela tiden...
Kom oxå på att jag har glömt att betala in till Vätterscrappen!!! Gahhhh!!! Ta inte bort mig!
Sätter in pengana idag.
Kram Ida