tisdag 24 juni 2008

Scraphörnan och Foppatofflor!

I söndags va det dax att fixa lite med min scraphörna.
Jag har inte supermycket saker eller papper, blir så när man har butik konstigt nog :-D, men jag behövde iaf organisera liiite mer.
Så jag köpte en stång och krokar så jag kunde hänga upp alla alfabet å annat pyssel så man ser lite bättre vad man har. På så sätt fick jag mer plats i trästället så jag lättare kan se vad jag har för spillbitar...
Ja jag är iaf jättenöjd nu så några bilder måste jag ju visa er :-)

Sen så har min söta systerdotter Mariella köpt sötaste presenten till vår minsting, ett par Foppatofflor i stl 21! Och på dem små HelloKitty märken. Tjejen älskar dem och gick i dem massor igår :-)
Måste visa er hur söta de va!



Nu bär det strax iväg på lite fika och lek hos sötaste Hanna.
Ha det gott allihopa!
/Angelica




3 kommentarer:

Anonym sa...

sötaste foppatofflorna....och söt unge:-)
Måste nog me´skaffa en scrapphörna som vi pratade om...hihi..skulle va kul:-)

Poohtra sa...

Kul att se hur FINT har fått det i din pysselhörna ! Å andra sidan har du ju en hel pysselBUTIK, inte illa. Vi ses på söndag !
Kramis Petra

http://lottafruh.blogg.se sa...

Utsöta foppisar på ursöt gullunge!
Dina hörna ser jämt så fin ut, här ser ut som en tornado gått fram trots städning!
See you!
Kramar,
Lotta/ FruH