söndag 22 juni 2008

Lo till bloggpartyt!

Har fått ihop ytterligare en LO till det stora bloggpartyt på AOS.
Ja jag skickade in den andra LOn (Många Långa Bad i Poolen - nåt inlägg längre ner) sen med efter MissMians godkännande, haha!
Men iaf nu har jag gjort efter en utmaning som Lena och Ronja stod för, jätteroligt va det!
Har scrappat om vår killes första maskeradkalas -piratkalaset han va på för några veckor sedan. Blev nöjd med den :-)


Allt material hittar ni såklart i butiken :-)

Hoppas ni alla haft en härlig midsommarhelg, trots väldigt trist väder, det har vi haft!

/Angelica










5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina dom är dina små sötisar!! =) Å vilken härlig lo du gjort!!
Stor kram Petra

chalin sa...

Vilken härligt cool pirat-LO.
Gilade den jätte mycket.

anne jorunn sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min!
Jeg la til link til deg i bloggen min, håper det er greit!Du hadde så mye lekkert her så hit vil jeg komme ofte!:-)

http://lottafruh.blogg.se sa...

Skönt att höra att ni varken blåste eller regnade bort under Midsommar! Din pirat-LO gillar jag mängder, den är så fin!
Usch, vilken chock med bilrepan...
Ha det kanonbra!
Kram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Sååå tuff ju!!! Gillar värkligen den.