måndag 3 maj 2010

Måndag...

Japp så var ytterligare en helg slut och vi är inne i maj månad - underbart! Jag älskar denna tid man har så mycket att se fram emot =)

Helgen har vait sååå härlig!
I lördags fick vi för oss att åka en sväng till Linköping =D
Ja vad finns det där tänkte kanske ni...och det är Toys R Us! Barnen älskar ju såklart denna butik och eftersom jag tycker att det inte finns någon vettig leksaksbutik i Jönköping så åker vi gärna till Toys R Us för barnens skull =) Inte för att de kanske behöver mer leksaker men ibland kan de få nåt nytt tycker vi =)
Självklart blev det även lite shopping på köpcentrat bredvid även McDonalds fick ett besök och innan vi åkte hem blev det en glass!

När vi kom hem igen på eftermiddagen kom lilla Jamie, min systerdotterdotter på 9 mån, hem till oss. Vi skulle ha henne över natt och det gick bara fint! Jaaa hon var lite olydig =) och vaknade vid 5.05 så jag fick gå upp och göra välling, men somnade sedan om igen (efter lite hjälp från mig i ca 30 min...hm...)

Söndagen spenderades i ytterligare några butiker, skobutiker, då jag behövde nya skor - kände att det var dags att lägga undan vinterstövlarna...
Så efter mycket om och men blev det 2 par skor på Sjökvist på Eurostop!
När detta var klart åkte vi till Sandsjö wärdshus och åt middag, det blev fläskfiléplanka för min del sååå gott!!

Ja, som sagt denna helg har varit toppen! Hade så gärna velat fota lite och visa er bilder men min kamera har strulat hela helgen och vi trodde den gått sönder. Nu har jag dock fixat den och det är jag mycket glad för!
Så inga bilder denna gång heller men jag hoppas på några vid nästa inlägg =)

Ha det gott!
/Angelica

3 kommentarer:

Hannas vardagsliv sa...

vilken härlig helg ni verkar ha haft....sånt är härligt.
Hoppas ni får det gött i gbg nu till helgen:-)

Pernilla/Trollwing sa...

Inget går upp mot lite shopping! Kul idé att göra en sån utflykt med barnen, kan tänka mig att det var uppskattat!!
Kul det ska bli imorrgon, ses då:-)
Kramar

Anita sa...

Hej vännen!
Självklart skulle det vara kul om ni kommer och hälsar på i båten.
Hur har det gått med planerna för okt? Kan du komma ifrån butiken den helgen? Hoppas hoppas.
Jag är hur opysslig som helst. Eller förresten pysslig i båten. Men inga kort. Ingen katastrof. Allt material finns kvar när jag får lust. c",) Himla tur. Och fattas det nåt kommer jag till dej.
Må så gott.
Kramis