torsdag 18 september 2008

LO x 3

3 Nya Lo´s har det blivit i nya butiken. Finns ju lite tid emellanåt att sitta och scrappa - hur underbart är inte det!!
Bilderna är inte de bästa tyvärr och varför då undrar ni, jooo min underbart fina, bästa kamera är BORTA! Ja ni läste rätt :-(
Någon har tagit den och visst jag får skylla mig själv har man inte huvudet med sig så blir det så... Antagligen har jag glömt den utanför butiksdörren när jag stände i fredags och sen har någon tagit den där på trappan...snyft...
Hoppas de mår dåligt varje gång de ser den, man kan ju lämna in saker och inte bara sno dem...
Jaja nog gnällt om det, har iaf tagit bilderna med gamla kameran och det blev ju inte alls lika bra då...
Denna första är om Hildas inskolning och på tagen ska det stå lite om dagen å så, är nog lite nöjd ändå.

En Lo på en av mina stora tjejer, blev mycket nöjd med denna faktiskt :-)

Och denna sista blev väldigt enkel och jag är väl inte alls så nöjd med den menmne så blir det ibalnd. Tyvärr så syns inte fotot så bra...

Ha nu en toppen torsdag, snart stundar helgen!!
Kram kram


9 kommentarer:

Hanna sa...

Gud så fina de va....gillade allihopa som vanligt.
Ja fyyy va surt att bli av med kameran....ja man kan ju undra hur den tänker som tar massa kort med den nu.
Kramen!!!

Poohtra sa...

Neeeeeeeeej!
Fy attans vad förbannad man kan bli! Vilken otur !
jag gillade dina LO´s, men DU , det heter ju FÖRSKOLA !! ;)
Ha det så gott.
kramis Petra

Anonym sa...

VIlka toppenhärlig lo´s du gjort!! Du har verkligen olika stilar på alla lo´s! Det är så grymt kul å se =)
Ena stunden enkla med lite dekos, andra stunden full av liv å färg!
Sjukt fina allesammans.

Fruktansvärt tråkigt att kameran försvunnit =(
Har du kollat hos polisen? ibland finns det faktiskt vänliga själar...dock tyvärr väldigt få =(
HOppas den hittar tillbaka eller att din karma är med dej å du vinner pengar eller nåt sånt *tänker positivt*
MÅ gott vännen så håller jag tummar och tår för dej
//Petra

Hjärtan på tråd sa...

Jag hade för mig att jag la in en kommentar här för nån dag sedan..Hmm!! *ler* Tänkte kanske tanken, och nått annat dök upp??

I vilket fall så är Dina senaste LO sååå snygga, jag har ju haft turen att se dom irl i butiken. *ler*.
Riktigt surt att du blivit av med kameran.
Tänkte även kolla när jag ändå skriver, om det blir nån träff på lördag??

Annika kort & gott sa...

Vad härligt att du får tid att pyssla, blev så glad idag på träffen när jag såg att du oxå pysslade!

Supertrist med kameran, tänk vad härligt om man kunde lite på folk.
kram Annika

Anonym sa...

Tack för en supertrevlig pysselträff! För en gång skull så fick jag ju lite gjort oxå... men det är en hel del kvar på filefoldern så du får hålla dig till tåls!
Kram

MissMian sa...

Så underbara layouter!! Den första är lite favorit! Gillar verkligen färgerna och att du har så många foton på den. Fy vad trist att bli av med kameran!!! Hoppas att du har drulleförsäkring så att du kan få ut en ny i alla fall..även om det är en del sura pengar i självrisk... :(

Anonym sa...

hej igen vännen! tack för gratulationen av huset =)
Faktum är att det blev det hus vi åkte å tittade på när vi varit i din butik på invigningen =D
(inte pizzahuset utan det andra huset som mamma fixat en privat visning på!) ;)
Nej, vi har inga jobb där än. Jag har ju börjat jobba lite smått så jag har ju många mammadagar kvar att ta ut. SÅ om jag inte hittar nåt jobb nu så är jag mammaledig under tiden som jag letar.
har sökt ett, får förhoppningsvis svar i veckan *vill verkligen haaaaa*
Hittar jag jobb före Johan, jah..då får helt enkelt han vara hemma med Loke =)
MÅ gott å fortsatt trevlig helg!
Kram Petra

Poohtra sa...

Härliga Lo´s du gjort! Tack för senast, kommer snart igen !! Blir det inga mer utlottningar?.....HM, JAG igen !
Kramis Petra